четверг, 11 февраля 2016 г.

МК: Резист-ефект і ніжні тюльпани

Доброго ранку, наші чарівниця та чарівники!

Сьогодні я, Люда Вишневий Цвіт, хочу вам розказати про свою улюблену техніку гарячого ембосінгу - резист-ефект. За допогою цієї техніки можна створювати унікальні фони, використовуючи різноманітні фарби.

Отже, нам будуть потрібні:
- основа для листівки
- прозора пудра для гарячого ембосінгу (досить дрібна, щоб запікалася суцільним шаром)
- прозорі чорнила для ембосінгу (або інші прозорі чи білі жирні чорнила, що не моментально висихають)
- акварельні фарби, спреї, дистрес-чорнила (можна щось одне)



Коли знімала МК, то помітила, що у мене іменні набори, приємнооооо))))

Спочатку вибираємо штампи і продумуємо розташування наших елементів. Я вибрала для початку центральний елемент - великий тюльпан і посадила його на акриловий блок. До речі, ви бачили ці нові блоки із заокругленими кутами? Це любов!!!! Така ніби дрібниця, а працювати стало в рази приємніше!


Робимо відтиск штампом з прозорим чорнилом і посипаємо його прозорою пудрою.

Лишню пудру зсипаємо на окремий аркуш паперу і висипаємо назад в баночку, а на листівці у нас залишиться пудра тільки там, де наше чорнило.

Тепер запікаємо пудру феном для ембосінгу. Тюльпан стає глянцевим, але трохи жовтіє, напевне це особливості пудри. В кінці ви побачите, що на готовій роботі лінії будуть білими 


Те саме повторюю з іншими бутонами тюльпан, а також основною ніжкою з листками

Тепер я хочу додати ще листочків, тому роблю масочки із тонкого паперу (штампую їх там і вирізаю), а тоді прикриплюю скотчем туди, де вже є відштамповані елементи, які я не хочу порушити

Ось так:

Коли основні елементи відштамповані, починаємо найцікавіший процес - розмальовуємо наш фон! Квіти тюльпанів я розфарбовувала двома кольорами спреїв, а зверху ще додавала темніший бордовий колір акварелі

Перший світлий шар

Трошки темніші розводи в середині квітки 

І третій ще контрасніший шар. Так наші тюльпани стали цікавішими

Тепер так само спреями та аквареллю розфарбовую ніжки та листочки

Зразу стало так весняно)))


А тепер замальовуємо наш фон, для цього я взяла дистрес-чорнила, помакала їх на акриловий блок і розвела водою


А ось і результат: білі лінії, покриті прозорою пудрою, "проявилися" з під шару фарби!


Додаємо напис, трохи бризків і листівка готова!

Ось і результат! 





Якщо у вас залишились якісь запитання, то пишіть їх у коментарях, я з радістю все розкажу! А якщо питань нема, то пишіть, чи сподобався вам майстер-клас))))

З любов'ю,
Ваша Люда

12 комментариев:

  1. Полнейший восторг! Так нежно, воздушно получилось)))))) Красота!

    ОтветитьУдалить
  2. Люда, дуже гарно вийшло :) з душею :)

    Дякую за МК і маю питаннячко: які саме чорнила ти використовувала для ембосінгу і яку пудру?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую дуже, я рада, що сподобалось!

      Чорнила у мене прозорі від Dovercraft для ембосінгу, але вони у мене засохли майже зовсім, то я інколи і звичайними ColorBox штампую. А пудра прозора від Фабрики декору, чудової якості!

      Удалить